سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیامبر صلی الله علیه و آله فرمود : یاد دهید و آسان گیرید و سخت مگیرید [ابن عباس]
خاطرات این هفته من
 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت وبلاگ
کل بازدید : 38009
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 11
........... درباره خودم ...........
خاطرات این هفته من
سید جعفر

........... لوگوی خودم ...........
خاطرات این هفته من
........ پیوندهای روزانه........
اخبار [178]
[آرشیو(1)]


..........حضور و غیاب ..........
یــــاهـو
......... لوگوی دوستان من .........


............. اشتراک.............
  ........... طراح قالب...........


  • بوی تعطیلی

  • نویسنده : سید جعفر:: 86/2/30:: 2:16 عصر

    بسم الله الرحمن الرحیم

    کم کم بوی تعطیلات به مشام می رسد آخه خرداد ماه داره نزدیک می شه ،فصل امتحانات خیلی دلهره آوره البته برای اونایی که درساشونو خوب آماده نکردند ،هنوز تا امتحانات وقت هست می شه عقب موندگی ها رو جبران کرد ،این اواخر دیگه حوصله رفتن سر کلاس ها رو ندارم . کلاس ها هم دیگه حال و هوای اول سالو ندارند، از رونق افتادند ،هر روز تعدادی نق می زنند و می گویند آخه کی می خواد این کلاس ها تموم بشه .شاید حق دارند ،نمی دونم.شور و شوق جوانیه دیگه .

    نمی دونم چرا این روز ها خوابم زیاد شده ، عجیب خوابم می آد ،همیشه چشمام برفکیه ، نمی دونم این از عوارض تنبلیه یا از عوارض فصل بهار .

    خلاصه بچه ها خرداد داره نزدیک می شه و خرخونی ها هم داره جاشو می ده به گاو خونی.

    می خواستم خاطره این هفته رو که سفر به سرزمین خوش خط و خال شمال بود بگم که باز خستگی مانع شد و حالم و گرفت و باعث عذرخواهی من از شما بابت ننوشتن این خاطرات دلچسب شد .

    شبو روزتون خوش خواب های خوش ببینید


    نظرات شما ()


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ